Saturday, January 19, 2013

Shooting in beating of the rays of Sun..

bun6

bun14e1



bun17 edit1
bun24e

bun19e12

bun21e1

bun28e1

bun42e


e2

cr

Hello,there!

Vara trecuta.. am avut un shooting realizat de Dumitrescu-Petrica Vlad , un vechi prieten (cu care ma bucur ca am pastrat legatura,este un om plin de creativitate si mereu cauta metode de a se descoperi pe sine insusi) pe care l-am cunoscut la teatru acum 2-3 ani.Frumoasa perioada in care faceam cursuri de actorie,imi amintesc cu drag acele momente.

Dupa cum se vede,fotografiile sunt diferite fata de cele pe care le am deoarece au la baza anumite concepte cu care nu am mai lucrat,astfel,am incercat sa scot in evidenta o alta latura a mea.
In dimineata aceea m-am trezit in jurul orei 7,fiind in timpul vacantei este chiar foarte devreme. Dar ce nu face omul pentru putina arta..?
Era o zi de iulie calduroasa,dar plina de voie buna si entuziasm. Mi-a facut placere sa fac inca un pas prin care sa imi transmit puterea emotionala prin continul unei fotografii.

Scriind acest post,mi-am amintit de melodia care imi da o stare de visare,de euforie,care imi trezeste toate simturile..si care ma lasa cu un gust dulce si cu un gand la mare.
Can't wait for this summer!


This is the song. Enjoy it!



Have a nice evening,
A.

3 comments: