Monday, January 21, 2013

Vrei sa ma porti azi?


Acum cateva luni am ajutat un prieten cu un proiect legat de ceea ce simti atunci cand deschizi sau inchizi un fermoar si am indraznit sa postez ceea ce am crezut la momentul respectiv.

De fiecare data cand inchid sau deschid  fermoarul simt satisfactie.Prefer  sa inchid fermoarul deoarece stiu ca o etapa s-a incheiat..dar in acelasi timp urmeaza o noua provocare pe care vreau sa mi-o asum.Cu fiecare secunda sunt mai departe de ceva si mai aproape de altceva. ZZZZZip up and let the party start! Jocuri,priviri,tentatii  ale seductiei  puteti  sa va faceti aparitia. Aici intervine partea interesanta,plina de vraja..pentru ca nu stii ce se va intampla dupa ce iti inchizi fermoarul si pleci,lasand in urma ta tot.  ZZZZZip down and game is over ! Deja prada este vanata si misiunea incheiata. Maine,cu siguranta,alt fermoar imi va surade.

'Ce zici,vrei sa ma porti azi?
Uneori mi-as dori sa pot desface cu un fermoar pielea de pe mine si sa o las aruncata pe podea.Iar tu,curios  sa afli ce simt eu sa te imbraci cu ea…'




2 comments:

  1. fie ca este o greseala de dactilografie sau altceva... "sa aflii" nu se scrie asa.

    ReplyDelete